بسم الله الرحمن الرحيم

 

خطبہ جمعہ

 

حضرت امیر المومنین محی الدین

 

 منير احمد عظيم

 

نومبر14 2014

20 محرم 1436 ہجری

 

 

خطبہ جمعہ کا خلاصہ

 

بعد سلام کے ساتھ سب کو مبارک باد دی رہی ، حضرت امیر المومنین تشھد ، ﺗﯘﻈ اور سورہ فاتحہ پڑھ ،:

 

 

یٰۤاَیُّہَا النَّاسُ قَدۡ جَآءَتۡکُمۡ مَّوۡعِظَۃٌ مِّنۡ رَّبِّکُمۡ وَ شِفَآءٌ لِّمَا فِی الصُّدُوۡرِ ۬ۙ وَ ہُدًی وَّ رَحۡمَۃٌ لِّلۡمُؤۡمِنِیۡنَ ۝

 

"اوہ لوگو! وہاں آپ کے پاس آپ کے رب، سینوں، ہدایت اور اہل ایمان کے لئے رحمت میں ہے جس میں اس کے لئے ایک بام سے نصیحت آ گئی ہے". (10: 58).

 

الحمد دوبارہ اس خدا کے لیے کی تعریف، اللہ کے لئے ہو، میرا رب (اللہ) مجھے دل کی بیماریوں کے لئے علاج کی وضاحت کرنے کے لئے آج کی میری جمعہ خطبہ میں اس کا موقع دیا ہے. ("دل" کے ساتویں حصہ). کہ علاج نوٹ اور بیماروں دلوں کا علاج صرف قرآن کی اطاعت میں اور خالص اور کامل الایمان (ایمان) میں جھوٹ، آپ کا تجزیہ اور اللہ عزوجل میں سورہ فاتحہ کے بعد میرے واعظ کے آغاز میں تلاوت کی ہے جس باب یونس کی آیت میں فرماتا ہے کہ سمجھنے کے لئے کوشش کر سکتے ہیں. قرآن دل کی ہے کہ جہالت کے لئے ایک علاج ہے. جہالت جسم کی بیماریوں کے مقابلے میں دل کے لئے ایک بہت زیادہ موذی مرض ہے. دل کی بیماریوں وغیرہ برے اخلاق، بری عقائد، تباہ کن اور جاہل کسٹم، وغیرہ یہ استوار لیے قرآن، ان تمام بیماریوں کے ایک مفید علاج ہے، مشورے، نصیحت، دیتا وعید، حوصلہ افزائی، ہیں...

 

اس طرح، دل کی بیماری کے لئے علاج اور علاج قرآن ہے. نفاق لامحالہ دل کی ایک بیماری ہے. دل کی بیماریوں کے علاوہ ہم دل کچھ میں رکھنے کے لئے اور نہیں تو ہماری زبان پر کچھ کے ساتھ اظہار ہے کہ ہے. یہ، حقیقت میں، منافقوں کا معیار ہے. انہوں نے ان کے دلوں کو کچھ میں رکھنے کے لئے اور نہیں تو ان کی زبانیں کچھ کے ساتھ اظہار.

 

اللہ عزوجل نے ان کے بارے میں کہتے ہیں کہ:

 

"وہ ان کے منہ کے ساتھ ان کے دل میں نہیں ہے جس میں ایک ہی چیز بولنا." (3: 168).

 

اللہ نے مندرجہ ذیل الفاظ میں عزوجل کنسولز حضرت محمد (صلی اللہ علیہ وسلم):

 

"اوہ رسول! انہیں ان کے منہ سے کہتے ہیں کے طور پر اس طرح کے، کفر آپ کی دوڑ میں ایک دوسرے کے ساتھ نبرد آزما ہوں ان لوگوں کو جو غم نہ دو:. "، ہمیں یقین ہے،" لیکن ان کے دل ایمان نہیں لاتے "(5: 42).

 

ایک اور موقع پر اللہ منافقوں کے بارے میں کہتے ہیں. انہوں نے ان کے دلوں سے انکار اور ان میں سے اکثر لوگ ظالم ہیں جو ان کے منہ کے ساتھ آپ کو مطمئن.

 

اللہ عزوجل نے یہ بھی کہنا ہے کہ:

 

"ایک سورت ان کے بارہ میں نازل کیا جائے چاہئے ایسا نہ ہو کہ منافقین ان کے دلوں میں ہے اس کا اعلان، ڈر لگتا ہے." (9: 64).

 

"اور ان میں سے اللہ (کہہ رہے ہیں) سے عہد وہ ہے جو اس نے اپنے فضل سے ہمیں دیتا ہے تو ہم بھیک دے اور صالحین میں سے ہو گا. انہوں نے اپنے فضل سے انہیں دیا جب اس کے باوجود، وہ اس سمیٹی ہوئی اور دور، ناپسند کردیا ہے، وہ اس سے ملیں گے جب وہ اس سے وعدہ کیا، اور کیونکہ وہ جھوٹ بولا کہ اللہ کے لئے ان کے لفظ کو توڑا کیونکہ وہ، دن تک ان کے دلوں میں نتیجہ کے (ہو) نفاق بنا لیا ". (9: 75-77).

 

چھ چیزوں کے دل پر نازل ہو: زندگی، موت، صحت، بیماری، نیند اور جاگ.

 

1. گائیڈنس دل کی زندگی ہے.

2. انحراف دل کی موت ہے.

3. صفائی کے دل کی صحت ہے.

اللہ کے سوا ان لوگوں پر 4. ریلائنس دل کی بیماری ہے.

اللہ کی 5. یاد دل کے جاگ جائے.

کہ یاد کی 6. غفلت دل کی نیند ہے.

 

پانچ چیزوں طب اور دل کے بام ہیں: حراستی کے ساتھ قرآن پڑھنا. خالی پیٹ رکھتے ہوئے؛ اللہ کی عبادت کے لئے رات میں جاگ رہنے؛ رو رہا ہے اور پہلے کے روزے کے لئے اور روزہ چھوڑنا، اور نیک کو آپ کی کمپنی کے اعلان کے وقت کھانا لینے کے وقت پر اللہ دعا.

 

میں یہاں اپنے جمعہ کے خطبہ کو ختم اور دعا: "اوہ اللہ! نفاق سے ہمارے دلوں کو محفوظ کریں. "آمین.

 

انشاء اللہ، اللہ عزوجل نے مجھے اگلے جمعہ اپنے خطبہ میں اسی موضوع کو جاری رکھنے کے بابرکت موقع دے سکتا ہے. امین.